AIRLINE CUSTOMER SERVICE

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η MEGA AIRLINES STUDIES ξεχωρίζει για τα ολοκληρωμένα πακέτα γνώσεων για αεροσυνοδούς και ιπτάμενους φροντιστές και για τα διεθνώς αναγνωρισμένα διπλώματα που παρέχει στον τομέα των αερομεταφορών. Το δίπλωμα Airline Customer Service πιστοποιεί τις εξιδεικευμένες γνώσεις στο κομμάτι της παροχής υπηρεσιών εντός των αεροπορικών εταιριών.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΟ AIRLINE CUSTOMER SERVICE

H απόκτηση του διπλώματος Airline Customer Service πιστοποιεί τις γνώσεις που θα αποκτήσετε σχετικά με ζητήματα που αφορούν:

• Την εκπροσώπηση της εταιρίας σε θέματα πελατείας, επικοινωνίας με πελάτες και παροχή πληροφοριών
• Την ανάλυση του ισχύοντος νομικού πλαισίου και τους κανονισμούς που διέπουν διάφορους τομείς των Αερομεταφορών
• Την εφαρμογή των κανονισμών και κατευθυντήριων γραμμών της εταιρίας
• Τη διεκπεραίωση εμπορικής αλληλογραφίας, την τήρηση στατιστικών στοιχείων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Η διδασκόμενη ύλη για το Airline Customer Service περιλαμβάνει τα παρακάτω μαθήματα:

  • Εξυπηρέτηση πελατών (πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τι περιμένει από εμάς, το κόστος απώλειας πελατών)
  • Τεχνικές επικοινωνίας
  • Τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη (προσωπική παρουσίαση, προετοιμασία υποδοχής πελατών, τηλεφωνική επικοινωνία)
  • Διαχείριση παραπόνων των πελατών
  • Διαχείριση άγχους
  • Τεχνικές εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Ξεχωρίστε στο κρίσιμο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών με την απόκτηση του Airline Customer Service Diploma. Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος τώρα για να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες.












 

Εγγραφή στο Newsletter