1. Είναι αλήθεια ότι οι τουαλέτες στο αεροπλάνο πρέπει να είναι εφοδιασμένες με τασάκι, ακόμη κι αν το κάπνισμα στα αεροπλάνα έχει απαγορευτεί εδώ και σχεδόν 15 χρόνια;

Ναι! Η κυβερνητική υπηρεσία των ΗΠΑ, FAA, αναφέρει ότι όλα τα αεροπλάνα πρέπει να έχουν τασάκια και αυτό έχει εγκριθεί από τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πτήσεων. Ο κανόνας αυτός τέθηκε σε ισχύ μετά από ένα ατύχημα που έγινε από ένα τσιγάρο το 1973. Έτσι ακόμα κι αν το κάπνισμα στα αεροπλάνα έχει απαγορευθεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες, εξακολουθούν να υπάρχουν σταχτοδοχεία, σε περίπτωση που κάποιος καπνιστής ενδώσει στο πάθος του και πάρει το ρίσκο να ανάψει τσιγάρο μέσα στο αεροπλάνο.

2.Είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει σειρά «13» στα αεροπλάνα;

Αν αποφεύγετε να περνάτε κάτω από σκάλα και φοβάστε τις μαύρες γάτες, τότε θα εκτιμήσετε το παρακάτω: Αντί να τρομάζουν τους προληπτικούς ταξιδιώτες, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αποφασίσει να παραλείπουν τη σειρά 13 από τα αεροσκάφη τους. Η Lufthansa επίσης έχει παραλείψει τη σειρά 17, ειδικά για τους Ιταλούς που θεωρούν αυτό το νούμερο γρουσούζικο. Η Alaska Airlines είναι ένας από τους λίγους αερομεταφορείς που έχουν κρατήσει στα αεροσκάφη τους τη σειρά 13. Γιατί το κάνουν, αποτελεί μυστήριο…

 

3. Είναι αλήθεια ότι τα αεροπλάνα αποφεύγουν το τρίγωνο των Βερμούδων; 

Ο θρύλος λέει ότι πάνω από 1.000 αεροπλάνα και πλοία εξαφανίστηκαν, ενώ διέσχιζαν ή περνούσαν πάνω από την περιοχή μεταξύ των Βερμούδων, Πουέρτο Ρίκο και Φλόριντα. Έτσι, μάλλον θα προτιμούσατε κι εσείς από τον πιλότο σας να αποφύγει αυτή την περιοχή. Αλλά δεν θα το κάνει, ούτε το έχουν κάνει ποτέ πιλότοι. Η αλήθεια είναι ότι τα αεροπλάνα ταξιδεύουν σε όλο το εύρος της μυστηριώδους ζώνης εδώ και χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν, παρά τους μύθους. Προφανώς αξίζει το ρίσκο, όταν η μόνη άλλη επιλογή είναι μια παράκαμψη 2.900 χλμ..

 

4. Είναι αλήθεια ότι μεθάμε πιο γρήγορα όταν πίνουμε μέσα στο αεροπλάνο;

Η έλλειψη οξυγόνου στο αεροπλάνο, σημαίνει ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, θα σας «χτυπήσει» πολύ πιο γρήγορα στον αέρα από ό, τι αν ήσασταν στη γη. Ωστόσο, έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ της κατανάλωσης στο έδαφος και στα 12.000 πόδια.