Airline Customer Service

customer_service

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η MEGA AIRLINES STUDIES ξεχωρίζει για τα ολοκληρωμένα πακέτα γνώσεων για αεροσυνοδούς και τα διεθνώς αναγνωρισμένα διπλώματα που παρέχει στον τομέα των αερομεταφορών. Το δίπλωμα Airline Customer Service πιστοποιεί τις εξιδεικευμένες γνώσεις στο κομμάτι παροχής υπηρεσιών για Αεροπορικές Εταιρίες

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΟ AIRLINE CUSTOMER SERVICE

H απόκτηση του διπλώματος Airline Customer Service πιστοποιεί τις γνώσεις που θα αποκτήσετε σχετικά με ζητήματα που αφορούν:
• Την εκπροσώπηση της εταιρίας σε θέματα πελατείας, επικοινωνίας με πελάτες και παροχή πληροφοριών
• Την ανάλυση του ισχύοντος νομικού πλαισίου και τους κανονισμούς που διέπουν διάφορους τομείς των Αερομεταφορών
• Την εφαρμογή των κανονισμών και κατευθυντήριων γραμμών της εταιρίας
• Τη διεκπεραίωση εμπορικής αλληλογραφίας, την τήρηση στατιστικών στοιχείων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Η διδασκόμενη ύλη για το Airline Customer Service περιλαμβάνει τα παρακάτω μαθήματα:

  • Εξυπηρέτηση πελατών (πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τι περιμένει από εμάς, το κόστος απώλειας πελατών)
  • Τεχνικές επικοινωνίας
  • Τεχνικές επικοινωνίας με τον πελάτη (προσωπική παρουσίαση, προετοιμασία υποδοχής πελατών, τηλεφωνική επικοινωνία)
  • Διαχείριση παραπόνων των πελατών
  • Διαχείριση άγχους
  • Τεχνικές εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

 

Ξεχωρίστε στο κρίσιμο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνήστε μαζί μας για την απόκτηση του Airline Customer Service Diploma.